Пріоритетні завдання на 2015/2016 навчальний рік:
1. СПРЯМУВАТИ роботу НА формування ПАТРІОТИЧНОЇ, МОРАЛЬНО-ДУХОВНОЇ, НАЦІОНАЛЬНО САМОСВІДОМОЇ ОСОБИСТОСТІ ВІДПОВІДНО ДО конвенції національно-патріотичного виховання дітей та молоді
2. продовжити поглиблену роботу з комунікативно-мовленнєвого розвитку дошкільників засобами інноваційних технологій
3.Продовжити роботу щодо забезпечення системного підходу до охорони життя і збереження здоров’я дітей, у тому числі з особливими потребами через створення здоров’язберігаючого середовища в тісній співпраці з батьками
4. Забезпечення фізичного, психічного і соціального розвитку дітей дошкільного віку.
Удосконалення роботи по підвіщенню професіоналізму та ефективної праці педагога
1. Продовжувати роботу над впровадженням державних стандартів освіти, іінноваційних технологій навчання і виховання, комп’ютеризації й інформатизації навчально-виховного процесу, реалізації концепції національного та громадянського виховання.
2. Організаційно-методичне забезпечення розвитку ДНЗ, сприяння розвитку педагогічної творчості, експериментально-дослідницькій роботі, впровадженні результатів наукових досліджень, передового досвіду, педагогічних технологій.
3. Забезпечення інтеграції навчального процесу, науки і практики: узагальнення досвіду роботи, розробка рекомендацій.
4. Інформаційне забезпечення педагогічних працівників, з проблем освіти,педагогіки, психології, інформування про досягнення науки, передового педагогічного досвіду.
5. Впровадження в практику методичної роботи інноваційних методів(моделювання фрагментів занять, розв’язання педагогічних ситуацій, ділові ігри, дискусії, майстер - класи тощо).
6. Популяризація системи роботи ДНЗ через батьківські збори, засоби масової інформації тощо.
Навчально-методична робота з педагогами:
- курси підвищення кваліфікації;
- науково-практичні семінари;
- розв'язання актуальних освітніх проблем в творчих группах;
- узагальнення досвіду робіт педагогів
Навчання педагогів відбувається в інтерактивних формах спілкування, це:
- круглий стіл, диспут,консультації;
- семінари,семінари-практикуми,науково-практичні семінари,семінари для педагогів спеціальних груп;
- вивчення структури та оснащення матеріального середовища;спостереження колективних форм діяльності дітей, індивідуальної самостійної роботи дітей, взаємовідвідування відкритих занять.
Принципи співпраці з педагогами:
- реформування поглядів педагогів на основі зміни пріоритетів освітнього процесу;
- зміна уявлень про ефективність педагогічної діяльності та педтехнологій.
Співпраця з батьками:
- батьківські всеобучі з питань адаптації малюків до садочка, підготовки до школи, навчання дітей;
- індивідуальні консультації у вихователів, вчителів дефектологів, практичного психолога;
- виставки сумісних творчих робіт дітей та батьків;
- перегляди батьками групових занять у педагогів;
- сімейні свята та розваги.
Кiлькiсть переглядiв: 438