Картинки по запросу кліпарт гурток в днз

Гурткова робота в дошкільних навчальних закладах стає дедалі популярнішою, складаючи невід’ємну частину освітнього процесу, її ініціювали свого часу авторські колективи програм виховання та навчання дошкільнят. У цій формі роботи ми вбачали ще один ефективний шлях розвитку творчо спрямованої осо­бистості. Проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і на­хилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини нині вкрай актуальна, а отже, організація різноманітних гуртків у ДНЗ потребує окремої уваги з боку його завідувача та методиста.

Практика свідчить, що в цій справі й досі зберігається певна невпо­рядкованість, а подеколи й спонтанність. Часом гурткові заняття, власне, копіюють суто навчальні за змістом і методикою проведення; або ж педагоги ототожнюють їх з індивідуальною роботою (наприклад, мається на увазі робота музкерівника з дітьми, коли йде підготовка до свят, розваг). Під гаслом «усі діти обдаровані» гуртками масово охоплюються всі вихованці з урахування їх реальних бажань, нахилів, уподобань. Подекуди гуртки запроваджують у дошкільному закладі як обов’язкову форму роботи з дітьми попри відсутність належних умов і реальної потреби, а отже, гурткові заняття проводяться формально, не досягаючи розвивально-виховної мети.

Картинки по запросу кліпарт гурток в днз

Перелік парціальних програм, чинних у 2023/2024 навчальному році

1. “Про себе треба знати, про себе треба дбати”

Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах Комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІІТЗО від 08.11.2013 р. No 14.1/12-Г-632)Лохвицька Л. В.Л81 Програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку Про себе треба знати, про себе треба дбати”Л. В. Лохвицька. — Тернопіль : Мандрівець, 2014.—120с. Парціальна програма “Про себе треба знати, про себе треба дбати” упорядкована відповідно до вимог Державного стандарту

2."Цікаві шашки"

Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІІТЗО від 05.05.2015 No 14.1/12-Г-261).Семизорова В. В.С30 “Цікаві шашки”. Програма з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки / В. В. Семизорова, О. В. Романюк, Г. П. Дульська. - Тернопіль : Мандрівець, 2015. – 96 с.ISBN 978-966-634-887-9

Програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри в шашки сприятимуть реалізації завдань освітньої лінії “Гра дитини” Базового компонента дошкільної освіти та чинних програм: “Українське дошкілля” (авт.-упор. Білан О. і.), “Я у світі” (за наук. ред. кононко О. Л.),“Соняшник” (авт. калуська Л. В.), програми розвитку дітей старшого дошкільного віку “Впевнений старт” (кер.роекту Жебровський Б. М.).

3."Казкова фізкультура"





Схвалено для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки України (лист ІІТЗО від 11. 06. 2014 р. No 14.1/12-Г-869). Єфименко М. М.Є91 Програма з фізичного виховання дітей раннього та до­шкільного віку “Казкова фізкультура”/ М. М. Єфименко.— Тернопіль : Мандрівець, 2014.— 52 с.

Авторська інноваційна програма “Казкова фізкультура”ґрун­тується на принципі гармонійного природного фізичного розвитку дітей, в основі якого лежить еволюційний метод засвоєння дітьми восьми основних рухових режимів: від лежачогоризонтальних по ложень (лежачи, на чотирьох, сидячи) до вертикалізованих функціонально тренувальних (лазіння, біг, стрибки).Крім того, програма передбачає обов’язковий наскрізний іг­ровий метод вправляння, своєрідну театралізацію рухової діяльності дошкільників: фізкультурна казка при цьому стає основною формою взаємодії педагога з дітьми, які у відповідних сюжетно-рольових проявах всебічно реалізують свій особистісний потенціал. Для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів, батьків.

4."Грайлик"

«Грайлик”. Програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі / О. М. Березіна, О. З. Гніровська,Т. А. Линник. – Тернопіль : Мандрівець, 2014. – 56 с.Парціальна програма “Грайлик” розширює та доповнює зміст роботи педагогів дошкільних навчальних закладів з питань організації театралізованої діяльності. Складена відповідно до Базового компонента дошкільної освіти з урахуванням вікових психолого-фізіологічних особливостей розвитку дітей. Розкриває особливості та умови успішної освітньої роботи, завдання та змістові блоки з організації театралізованої діяльності з дітьми молодшого, середнього та старшого дошкільного віку. Також подано методичні рекомендації, які допоможуть педагогічним працівникам системно підійти до організації цього напряму роботи. Для педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів, студентів педагогічних закладів, батьків вихованців.

5."Україна-моя батьківщина"

Програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку (авт. – Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю.М.; за наукового редагування Рейпольської О. Д.)

Розклад ПРОВЕДЕННЯ ГУРТКІВ


№ за /п

Назва гуртка

Напрямок

Керівник

День і час проведення

1.

«Грайлик»

Театралізована діяльність

Чайка Т.О.

Середа

16.00

2.

«Казкова фізкультура»

Оздоровчо-фізичний

Хоменко А.Ф.

П’ятниця

16.00

3.

«Радість творчості»

Художньо-естетичний

Вівторок

16.00

4.

“Україна – моя Батьківщина”.

Патріотичне вмховання

Тимченко М.Г.

Вівторок, середа

16.00

/Files/images/19826864.gif

ОРІЄНТОВНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ГУРТКОВУ РОБОТУ в дошкільному навчальному закладі

ОРІЄНТОВНЕ ПОЛОЖЕННЯ ПРО ГУРТКОВУ РОБОТУ

в дошкільному навчальному закладі

  1. 1. Загальні положення

1.1. Гурткова робота в дошкільному навчальному закладі (далі ДНЗ) є додатковою організаційною формою освітнього процесу.

1.2. Діяльність Гуртка є однією з форм безкоштовної додаткової освіти в ДНЗ.

1.3. Положення про гурткову роботу (далі Положення) розглядається та схвалюється на педагогічній раді та затверджується наказом по ДНЗ.

  1. 2. Мета і завдання гурткової роботи

2.1. Мета гурткової роботи:

- виявлення, підтримка та розвиток обдарованості, природних нахилів та здібностей дітей дошкільного віку;

- забезпечення персонального шляху реалізації особистісного потенціалу вихованців;

- проектування індивідуального освітнього маршруту дитини;

- реалізація інваріантної складової Базового компоненту дошкільної освіти за одним чи кількома пріорітетними напрямами освітньої діяльності;

- реалізація варіативної складової Базового компоненту дошкільної освіти;

- організація діяльності ДНЗ, що відповідає сучасним вимогам суспільства;

  1. 3. Основні напрями і форми діяльності гурткової роботи

3.1. Основні напрями гурткової роботи:

- дослідження освітньої ситуації в ДНЗ;

- аналіз природних нахилів, здібностей, обдарованості вихованців ДНЗ;

- вивчення соціального замовлення батьків;

- організація предметно-розвивального середовища для здійснення гурткової роботи, ефективної організації життєдіяльності дітей;

- аналіз підвищення якості освіти засобами організації гурткової роботи в ДНЗ.

3.2. Основні форми гурткової роботи:

- різновиди форм освітньої діяльності з дітьми дошкільного віку (спеціальні заняття, інтегрована освітня діяльність, ігри, самостійна творчість та індивідуальна робота);

- участь вихованців у заходах районного (міського) рівня у відповідності до профільного спрямування гуртка;

- різновиди співпраці з батьківською громадою з питань реалізації гурткової роботи.

  1. 4. Організація гурткової роботи

4.1. Гурткова робота здійснюється на базі ДНЗ.

4.2. Освітня діяльність в рамках реалізації гурткової роботи здійснюється під час організації життєдіяльності дітей в груповому приміщенні або в спеціально обладнаному приміщенні.

4.3. В приміщенні, в якому здійснюється гурткова робота, створюється предметно-розвивальне середовище для інтенсивного розвитку дітей у відповідності до обраного виду діяльності.

4.4. Зміст гурткової роботи відображають у річному плані роботи та узгоджують із Базовим компонентом дошкільної освіти.

4.5. Діти, охоплені гуртковою роботою, виявляють добровільне бажання щодо участі в освітній діяльності.

4.6. Гурткова робота проводиться відповідно до програми, затвердженої на засіданні педагогічної ради ДНЗ, плану роботи гуртка (затвердженого керівником).

4.7. Час та періодичність проведення різновидів освітньої діяльності в рамках гурткової роботи визначається розкладом роботи гуртка та групи (затверджених наказом керівника ДНЗ).

4.8. Наповнюваність груп для гурткової роботи встановлюється керівником ДНЗ залежно від профілю та можливостей організації навчально-виховного процесу.

4.9. Діяльність гуртка здійснюється на безкоштовній основі.

4.10. Ефективність діяльності гуртка оцінюється за результатами контролю з боку адміністрації ДНЗ, моніторинговими даними.

4.11. Керівник гуртка звітує про перебіг гурткової роботи перед педагогічним колективом на педагогічній раді.

4.12. Керівник ДНЗ звітує про результати та досягнення гурткової роботи в ДНЗ перед батьківською громадськістю.

  1. 5. Права та обов’язки педагога, який здійснює гурткову роботу

(Наказ Міністерства освіти і науки України від 01.06.2013 № 665.

Лист Міністерства освіти і науки України «Щодо вирішення окремих питань діяльності керівників гуртків дошкільних навчальних закладів» від 18.09.2014 №1/9-473.)

5.1. Педагог, який здійснює гурткову роботу зобов’язаний:

- планувати, організовувати та здійснювати навчально-виховну, організаційно-масову роботу гуртка;

- здійснювати набір вихованців до гуртка на основі їх інтересів та потреб; забезпечувати збереження контингенту, обираючи індивідуальні маршрути розвитку дитини;

- виявляти здібності вихованців та сприяти їх розвитку;

- надавати практичну допомогу вихованцям в оволодінні вміннями та навичками з обраного виду діяльності;

- створювати безпечні умови організації освітньої діяльності;

- обирати ефективні форми, методи та засоби навчально-виховної роботи;

- надавати кваліфіковану консультаційну та практичну допомогу батькам дітей, охоплених гуртковою роботою;

- брати участь у роботі педагогічної ради ДНЗ;

- виконувати посадові інструкції, інструкції з охорони праці, правила внутрішнього трудового розпорядку ДНЗ та інші правила, які регламентують діяльність ДНЗ;

- постійно підвищувати свій професійний рівень, займатись самоосвітою;

- звітувати перед педагогічним колективом про перебіг гурткової роботи у встановлені терміни;

- вести необхідну документацію за встановленою формою та забезпечувати її зберігання;

- забезпечувати збереження обладнання, устаткування, інвентарю.

5.2. Педагог, який здійснює гурткову роботу має право:

- використовувати методики навчання і виховання, програми та посібники відповідно до напряму роботи гуртка;

- вносити пропозиції до плану роботи закладу;

- приймати участь у створенні відповідних умов здійснення гурткової роботи;

- брати участь у методичних об’єднаннях та науково-методичних заходах;

- поширювати досвід роботи ДНЗ з гурткової роботи у методичних заходах різного рівня; публічно презентувати педагогічні ідеї, авторські напрацювання щодо організації гурткової роботи.

6. Документація

6.1. Документи, що регулюють діяльність гуртка:

- Статут ДНЗ;

- наказ про організацію гурткової роботи в ДНЗ;

- положення про гурткову роботу (схвалене на педагогічній раді та затверджене наказом по ДНЗ);

- робоча навчальна програма гуртка (затверджена на педагогічній раді);

- план роботи гуртка на навчальний рік (затверджений на педагогічній раді);

- розклад занять (затверджений керівником закладу);

- список дітей, охоплених гуртковою роботою;

- матеріали контролю за якістю та результативністю гурткової роботи;

- звітні матеріали гурткової роботи (за звітний період для педагога, який здійснює гурткову роботу; за підсумками навчального року для керівника закладу).

Кiлькiсть переглядiв: 3629

Коментарi

  • japhoptinia

    2018-03-24 17:26:13

    [url=http://x6e.net/catalog16/umniy-holodilnik.php]умный холодильник[/url] [url=http://x6e.net/catalog34/razvivayushie-igri-dlya-detey-4-let-luntik.php]развивающие игры для детей 4 лет лунтик[/url] [url=http://x6e.net/catalog5/holodilnik-stinol-dvuhkamerniy-tsena.php]холодильник stinol двухкамерный цена[/url] [url=http://x6e.net/catalog23/holodilnik-krasnodar-ofitsialniy-sayt.php]холодильник краснодар официальный сайт[/url] [url=http://x6e.net/catalog17/kupit-holodilnik-v-noginske.php]купить холодильник в ногинске[/url] [url=http://x6e...